Yes!

Ook op dag 2 zijn we na het ontbijt met groep 5/6 op de fiets vertrokken. Dit keer was het een korte route, namelijk maar 3 kilometer fietsen naar Neede.

Om 11.00uur werd ook groep 4 hier gebracht door Marloes en Gerjanne. Tussen 11.00 en 14.00 hebben de kinderen én juffen hard gewerkt in Stroets Bakstudio!

De kinderen maakten deeg voor het jam taartje dat ze hierna gingen maken.

Er werd gewogen, gemeten, gekneed en gerold. De taartjes en hartjes werden versierd met snoepjes, glazuur en chocolade uit de chocolade fontein. Iedereen kreeg ranja in een chic glaasje en ook mocht iedereen een mega roomsoes in de chocolade fontein dippen om hem daarna heerlijk op te eten.

Terwijl alle taartjes in de oven heerlijk bruin werden gebakken, ging de muziek hard aan en werd er een disco gehouden. Marrike Floors van de bakstudio bakte pannenkoeken voor iedereen, die na afloop van de disco lekker zijn opgegeten. De versierde taartjes en hartjes gingen na afloop mee naar huis, zodat iedereen een lekker en mooi aandenken had een de schoolreis.

Om 14.00uur zijn we allemaal vertrokken naar Camping 't Klumpke in Neede om daar nog even een verfrissende duik te nemen in het zwembad.

Na het laatste ijsje was het dan echt tijd om terug te fietsen naar school.

Moe maar ontzettend voldaan fietsten we de Stokkumerweg op, blij om iedereen weer te zien.
Gelukkig een lang weekend, zodat iedereen lekker lang kan nagenieten en even kan bijkomen....

Alle foto's komen in ons album!