Kinderfysiotherapie

Vanuit de praktijk Fysiotherapie Markelo (zie de website Fysiotherapie Markelo) is Yvonne Harbers op donderdag op school aanwezig. Zij behandelt hier kinderen die door ouders bij haar in de praktijk zijn aangemeld en in overleg met ouders en school toestemming hebben gegeven om de kinderen op school te behandelen. De kosten en vergoeding hiervoor gaan buiten school om. De kinderfysiotherapeut is niet in dienst van ons bestuur, maar maakt gebruik van onze ruimtes.

"Even voorstellen"
Ik ben Yvonne Harbers en sinds 2000 werkzaam als fysiotherapeute.
Omdat ik ervan houd om met kinderen te werken heb ik in 2004 de vierjarige opleiding kinderfysiotherapie gevolgd en mag ik mij sinds 2008 een professional master kinderfysiotherapie noemen. Naast de opleiding heb ik ook een aantal cursussen gevolgd, waaronder de cursus "omgaan met moeilijk gedrag" en "sensomotorische integratietherapie".
Ik heb ervaring met werken met kinderen van allerlei leeftijden met allerlei problematiek, zoals kinderen met schrijfproblematiek, onhandige kinderen die houterig bewegen, kinderen die moeite hebben met prikkelverwerking, kinderen die moeite hebben met fijn-motorische vaardigheden als knippen, knutselen en een knoop dicht doen, en kinderen die naast een beweegprobleem ook gedragsproblematiek laten zien.
Ik vind het leuk en uitdagend om met mijn vak, samen met hen die om de kinderen heen staan, de kinderen zo goed mogelijk te helpen. Ik zie dan ook uit naar een fijne samenwerking waarbij ik samen met het team van school en andere hulpverleners iets voor de kinderen kan betekenen.
Voor vragen kunt u altijd contact met mij opnemen;

Ik werk nu voor Fysiotherapie De Oliphant in Goor (https://www.fysiotherapiegoor.nl/)
Tel nr: 0547-272454
Mailadres: yvonne@fysiotherapiegoor.nl