BSO Bij Lotje

BSO bij Lotje is een kleinschalige buitenschoolse opvang geregeld bij OBS Stokkum.
Voor meer info, neem een kijkje op haar website: www.bsobijlotje.nl

BSO bij LotjeOver BSO bij Lotje

Bekijk het filmpje via onderstaande link n om een indruk te krijgen van BSO bij Lotje.: https://youtu.be/Y8CRdR4CCTw.

We brengen binnen naar buiten en buiten naar binnen en zijn daarbij bewust van wat we doen en hoe we dat doen. Dit gebeurt op verschillende manieren;

Ieder kind zien we als uniek individu. We kijken hoe elk kind zijn binnenwereld naar buiten wil brengen. De één vindt het fijn om na een lange schooldag even alleen te zijn waar een ander juist de behoefte heeft om zijn verhaal te doen en dingen samen te doen. De één zit liever even binnen in een hoekje waar een ander juist liever even buiten zijn hoofd leeg maakt tijdens een potje voetbal of door lekker in de zandbak te wroeten. Er is ruimte voor ieder kind om zichzelf te kunnen zijn.

Het spelen, knutselen en ontspannen nemen we waar mogelijk mee naar buiten. En knutselmateriaal en ideeën van buiten weer mee naar binnen. Dit alles op een speelse en ontspannen manier met een gezonde dosis humor zodat uw kind zich helemaal thuis voelt bij BSO bij Lotje.

De buitenschoolse opvang is gevestigd in het schoolgebouw van OBS Stokkum. We maken gebruik van alle faciliteiten die de school te bieden heeft zoals het grote schoolplein met diverse toestellen, een groot grasveld, een omheind voetbalveld en een moestuin.

Voor meer info, neem een kijkje op de website BSO bij Lotje

Lotje plaatst ook geregeld iets op haar Facebook BSO bij Lotje of haar Instagram account BSO bij Lotje.

Hieronder volgt een kleine impressie...